Информация

Често Задавани Въпроси

Как мога да направя поръчка?

Може да направите поръчка директно по телефона, или през сайта, като може да направите регистрация, или да поръчате като гост.

Ще получа ли същия продукт като на снимките?

Всички продукти, които предлагаме, отговарят на описанието и изображенията в нашия магазин. Възможно е в редки случаи да има минимални разлики в цветовете или опаковката поради производствени промени, но качеството и характеристиките на продукта остават същите.“

Къде мога да намеря необходимите документи от покупката ми?

Всички необходими документи от вашата покупка, включително фактура и гаранционна карта (ако е приложимо), ще бъдат изпратени на посочения от вас имейл след завършване на поръчката. Ако не ги откривате, моля, проверете папката ‘Спам’ или се свържете с нас на посочения телефон

Мога ли да върна закупен продукт?

Да, имате право да върнете закупен продукт в срок от 14 дни след получаването му.

За да бъде възстановена сумата по Вашата поръчка, продуктът трябва да отговаря на следните условия:
– Да бъде в оригиналната си опаковка.
– Да не е използван и да няма следи от износване, повреда или монтаж.
– Да включва всички придружаващи аксесоари, инструкции и документи (гаранционна карта, фактура и др.).

Плащане и доставка

Доставките се изпълняват чрез куриерската фирма Еконт до избран от вас адрес.

Може да заплатите с карта след като направите поръчка, или при получаване на пратката, като ще бъде начислена допълнителна такса от 1% върху сумата.

Последвай ни в социалните мрежи

Контакти

„Имаш допълнителни въпроси? Ние имаме отговорите!“

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.